...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaPrawo i ekonomiaEkonomia i biznesWzrost. Ideały jako siła napędowa rozwoju i wzrostu rentowności najwybitniejszych firm świata

Wzrost. Ideały jako siła napędowa rozwoju i wzrostu rentowności najwybitniejszych firm świata

73,40 zł
Producent: Jim Stengel
EAN: 9788377464137
ISBN/ISSN: 978-83-7746-413-7
Produkt niedostępny
Waga:0.63 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Dziesięcioletnie badanie, które doprowadziło do odkrycia sekretu wzrostu i rentowności. Firmy, które koncentrują się na podnoszeniu jakości życia ludzi, odnotowują wzrost na poziomie trzykrotnie wyższym niż konkurencja i uzyskują wyniki znacznie powyżej średniej rynkowej. Dominują w swoich kategoriach i mogą maksymalizować zyski w długim okresie. Na podstawie wyjątkowej dziesięcioletniej analizy wzrostu 50 tysięcy marek Jim Stengel pokazuje, że w przypadku pięćdziesięciu najlepszych firm świata - tak zróżnicowanych jak Method, Red Bull, Lindt, Petrobras, Samsung, Discovery Communications, Visa, Zappos oraz Innovent - występuje zależność przyczynowo-skutkowa pomiędzy umiejętnością odwoływania się do podstawowych ludzkich emocji, nadziei, wartości i poczucia sensu a wynikami finansowymi. Z badania wynika, że w pierwszej dekadzie XXI wieku inwestycja w te firmy - w grupę "Stengel 50" - przyniosłaby czterokrotnie wyższy zwrot niż inwestycja w spółki S&P 500.
Wydawnictwo MT BIZNES
Rok wydania 2013
Liczba stron 306

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.