...jest pusty
Strona głównaKsiążki, multimediaPrawo i ekonomiaEkonomia i biznesChaos. Zarządzanie i marketing w erze turbulencji
Praktyczna, interesująca i aktualna książka Chaos stanowi nieodzowny przewodnik dla wszystkich liderów, którzy teraz chcą przetrwać burze gospodarcze, a w przyszłości prosperować pomimo nieuniknionych zawirowań.
Żyjemy w erze turbulencji - to już wiemy, ale jak się przyzwyczaić do tych ciągłych zmian i wstrząsów?
Znani stratedzy gospodarczy, Philip Kotler i John Caslione, przedstawiają intrygującą choć niepokojącą tezę, że burzliwe czasy nie są żadną aberracją, lecz stanowią nowe oblicze normalności. Obecna zapaść gospodarcza należy do elementów niestabilnej epoki turbulencji, w której globalizacja i technologia całemu światu dają ogromne szanse, ale także stwarzają gigantyczne ryzyko. Ten świat rozciera na miazgę nieprzygotowanych, a wynagradza zapobiegliwych, czyli te dziarskie firmy, które potrafiły przewidzieć potencjalne zagrożenia i szybko na nie zareagować.
"Przerażenie budzi uświadomienie sobie, że gdy następuje chaos, nie mamy nawet listka figowego, za którym moglibyśmy się schować - chyba że potrafimy chaos przewidzieć i odpowiednio zareagować, aby bezpiecznie przeprowadzić przezeń naszą firmę, nasz oddział, region lub departament".
- fragment książki
Wydawnictwo
MT BIZNES
Rok wydania
2013
Liczba stron
208
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.