...jest pusty
Strona głównaPodręczniki, Publikacje okołopodręcznikowePodręcznikiNauka zawoduObsługa informatyczna w hotelarstwie Podręcznik przeznaczony do nauki zawodu technik hotelarstwa na
Podręcznik przeznaczony dla uczniów i słuchaczy kształcących się w zawodzie „technik hotelarstwa”.
Materiał podzielono na trzy rozdziały: technika komputerowa w hotelarstwie, użytkowe programy specjalistyczne, praca biurowa.
W rozdziale pierwszym przedstawiono: organizację stanowiska pracy, budowę sprzętu komputerowego, obsługę informatyczną w obiektach hotelarskich, oprogramowanie komputerowe, pakiet MS Office, internet, pocztę elektroniczną, techniki biegłego pisania na klawiaturze komputerowej.
Rozdział drugi omawia programy hotelowe przeznaczone do wspomagania pracy personelu w recepcji oraz kadry zarządzającej hotelem. Korzystanie z programu pozwala na zmniejszenie liczby pomyłek, łatwiejszą kontrolę nad rozliczeniami oraz szybki i całościowy dostęp do bieżących i archiwalnych danych. Na rynku dostępne są różne programy hotelowe. Materiał w podręczniku opracowano na podstawie funkcjonowania programu hotelowego CHART. Gdy w hotelu znajduje się obiekt gastronomiczny, istnieje możliwość połączenia programu hotelowego z programem gastronomicznym, np. Gastro POS.
Rozdział trzeci obejmuje zagadnienia dotyczące funkcji i zadań sekretariatu, wyposażenia sekretariatu, obsługi sprzętu biurowego, kultury obsługi klienta, zasad sporządzania pism, zasad prowadzenia korespondencji, obiegu i przechowywania informacji, sporządzania CV i listu motywacyjnego.
Zaletą podręcznika jest jego logiczna budowa, przejrzystość i atrakcyjna szata graficzna. Opracowano go zgodnie z podstawą programową oraz standardami wymagań egzaminacyjnych dla zawodu „technik hotelarstwa”.
Do podręcznika dołączono CD-ROM, na którym znajduje się wersja edukacyjna programu hotelowego CHART.
Wydawnictwo
WSIP
Rok wydania
2012
Liczba stron
288
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.