...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaBeletrystykaPoradnikiWykorzystaj potęgę podświadomości w pracy.

Wykorzystaj potęgę podświadomości w pracy.

37,70 zł
Producent: Joseph Murphy
EAN: 9788375104325
ISBN/ISSN: 978-83-7510-432-5
Produkt niedostępny
Waga:0.43 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

MOŻESZ STAĆ SIĘ TYM, KIM CHCESZ. Nowe dzieło J. Murphy’ego, autora bestsellerowej Potęgi podświadomości, ukazuje, jak zaangażować podświadomy umysł w rozwój osobisty i proces samorealizacji. Dzięki prostym zmianom w nawykowym, zwykle ograniczającym sposobie myślenia można zrealizować życiowe cele oraz wykroczyć poza rutynę i przeciętność. Autor uczy „przeprogramowywać” podświadomość, tak aby nastawiła się na sukces. Z książki tej dowiesz się m.in., jak: - radzić sobie ze stresem i trudnościami; - zwiększać pewność siebie i poczucie własnej wartości; - przekonywać innych do swoich poglądów i pomysłów; - postępować z trudnymi ludźmi; - osiągać pozycję lidera. J. Murphy to autor wielu książek, programów i audycji radiowych na temat duchowości, sztuki dobrego życia, filozofii i kultury. Jego prace stały się poradnikami życiowymi wszech czasów. Jego sztandarowe dzieło Potęga podświadomości, dotyczące procesów zachodzących poza naszą świadomością, stało się światowym bestsellerem.
Wydawnictwo REBIS
Rok wydania 2013
Liczba stron 288

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.