...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł

Wychowanie w duchu wartości Przewodnik

32,87 zł
EAN: 9788302092251
ISBN/ISSN: 978-83-02-09225-8
Produkt niedostępny
Waga:0.28 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Pierwsza publikacja z zestawu (4 książki) przeznaczonego dla pedagogów (nauczycieli, wychowawców) chcących pracować z dziećmi i młodzieżą w duchu wartości moralnych i wyrabiania cech oraz sprawności umożliwiających uczestniczenie w życiu społecznym – programu opracowanego przez D. Tillman (psycholog wychowawczy) i współpracowników, wspieranego przez UNESCO, wprowadzanego w wielu krajach świata. Program ten to przemyślany, pomysłowo skonstruowany projekt nauczania praktycznego, którego myślą przewodnią jest promowanie szacunku dla samego siebie, krytycznego myślenia, inteligencji emocjonalnej, kreatywności. Szczegółowe programy pracy edukacyjnej (metody, techniki, treści) są dostosowane do możliwości intelektualnych, emocjonalnych i społecznych poszczególnych grup wiekowych: 3-7 lat, 8-14 lat, dorastająca młodzież. Przewodnik prezentuje koncepcję i narodziny programu, przygotowuje do jego realizacji poprzez szczegółowe wskazówki,ćwiczenia, przykłady „dzienników zajęć” i dostarczenie tematów do przemyśleń. Ukierunkowuje szkolenie grup osób nauczających (zajęcia grupowe).
Wydawnictwo WSIP
Rok wydania 2005
Liczba stron 184

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.