...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaPodręczniki, Publikacje okołopodręcznikowePomoce dla nauczycieliInneWychowanie w duchu wartości. Poszerzanie świata 8-14 lat

Wychowanie w duchu wartości. Poszerzanie świata 8-14 lat

40,22 zł
Producent: DIANE TILLMAN
EAN: 9788302092275
ISBN/ISSN: 978-83-02-09227-4
Produkt niedostępny
Waga:0.32 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Trzecia publikacja z zestawu (4 książki) przeznaczonego dla pedagogów (nauczycieli, wychowawców) chcących pracować z dziećmi i młodzieżą w duchu wartości moralnych i wyrabiania cech oraz sprawności umożliwiających uczestniczenie w życiu społecznym – realizowania programu opracowanego przez D. Tillman i współpracowników. POSZERZANIE ŚWIATA ukierunkowuje pracę nauczyciela (pedagoga, wychowawcy) z uczniami (wychowankami) w wieku 8-14 lat. Prezentuje serię lekcji(zajęć), na których poprzez stosowne zadania i ćwiczenia – skoncentrowane na tematach: pokój, szacunek, miłość, odpowiedzialność, szczęście, współpraca, uczciwość, skromność, tolerancja, prostota, wspólnota, wolność – dzieci przyswajają wiedzę, uczą się współdziałania, pracy w grupie, samodzielnego myślenia, dyskutowania, wyrażania uczuć. Na każdy z cykli tematycznych (modułów) składa się szereg lekcji, na których następuje pogłębianie i wzbogacanie treści jużprzyswojonych na niższym szczeblu edukacji (realizacji programu).
Wydawnictwo WSIP
Rok wydania 2004
Liczba stron 224

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.