...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaBeletrystykaLiteratura faktu,biografiaWielcy zapomniani. Polacy, którzy zmienili świat. Część 2

Wielcy zapomniani. Polacy, którzy zmienili świat. Część 2

52,40 zł
Producent: Marek Borucki
EAN: 9788328703209
ISBN/ISSN: 978-83-287-0320-9
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (13 szt.)
Waga:0.78 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.


Wśród kolejnych trzydziestu dwóch sławnych na świecie Polaków są: konstruktorzy, kompozytorzy, naukowcy, artyści.
Przedstawienie następnej grupy rodaków, którzy osiągnęli ogromny sukces nie było trudne, jest ich wielu. Poznajemy m.in. znakomitego inżyniera ze Strzyżowa, niewielkiej miejscowości na Lubelszczyżnie, który zaprojektował pojazd księżycowy. To właśnie Mieczysław Bekker jest twórcą pojazdu wykorzystywanego na księżycu przez wyprawy Apollo. Natomiast Antoni Cierplikowski to słynny Antoine, czesał m.in. Gretę Garbo, Marlenę Dietrich czy Ewę Curie. Twórcą najbardziej znanej na świecie marki kosmetyków Max Factor też jest Polak - Maksymilian Faktorowicz. Na największych scenach operowych świata występowała i urzekała melomanów swym talentem Ada Sari - primadonna, która urodziła się w Wadowicach.
To tylko kilkoro z wielu prezentowanych w książce Polaków. Ich dokonania są wielkim wkładem w światowy postęp i kulturę.
Wydawnictwo MUZA
Rok wydania 2016
Liczba stron 496

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.