...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaBeletrystykaPolityka,politologiaTo oni są wszystkiemu winni... Język wrogości w polskim dyskursie publicznym

To oni są wszystkiemu winni... Język wrogości w polskim dyskursie publicznym

27,30 zł
EAN: 9788374362702
ISBN/ISSN: 978-83-7436-270-2
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (9 szt.)
Waga:0.23 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Na publikację składają się analizy języka wrogości w przekazach prasowych z przełomu lat 2006/2007. Analizując poszczególne elementy i mechanizmy języka wrogości, autorzy ukazują podstawy swoistego „zrytualizowanego antagonizmu”, zastanawiając się, na ile konflikty wyrażane i budowane za pomocą języka wrogości w relacji „my-oni” (który obecnie stał się normą) mogą mieć funkcjonalny charakter dla polskiej demokracji. Czy stanowi to o jej specyfice, czy też wręcz przeciwnie – oddaje globalną tendencję przemian w sferze publicznej? W obu przypadkach oznacza to, że projekt polityki demokratycznej wymaga wypracowania nowych strategii opisu i przemyślenia sensu jej podstawowych kategorii. Niniejszy zbiór analiz, dzięki swojemu archiwalnemu charakterowi, może stanowić empiryczną podstawą do postawienia pytań o kierunek owych przemian oraz o wpływ dyskursu politycznego i dyskursu samej polityki na jakość demokracji.
Wydawnictwo TRIO
Rok wydania 2013
Liczba stron 176

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.