...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaPodręczniki, Publikacje okołopodręcznikowePodręcznikiNauka zawoduTechnologie produkcji cukierniczej Podręcznik do nauki zawodu Cukiernik cz.2 / REA

Technologie produkcji cukierniczej Podręcznik do nauki zawodu Cukiernik cz.2 / REA

42,37 zł
EAN: 9788375443615
ISBN/ISSN: 978-83-7544-361-5
Produkt niedostępny
Waga:0.36 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Podręcznik przeznaczony dla uczniów i słuchaczy kształcących się w zawodzie „cukiernik” w zasadniczych szkołach zawodowych i szkołach policealnych. Materiał pozwala uczniom i przyszłym pracownikom zakładów cukierniczych zdobyć aktualną wiedzę dotyczącą: – tworzyw dekoracyjnych i zasad dekorowania wyrobów gotowych; – charakterystyki i technologii wytwarzania wyrobów cukierniczych, lodów i wyrobów ciastkarskich; – dokumentacji rozliczeniowej w zakładzie cukierniczym; – kierunków rozwoju branży cukierniczej. W książce uwzględniono także tradycyjne i nowoczesne rozwiązania technologiczne oraz obowiązujące przepisy prawne. Liczne ilustracje, fotografie, schematy poglądowe ułatwiają zrozumienie opisanych czynności oraz przebieg produkcji i poszczególnych procesów. Podręcznik opracowano zgodnie z aktualną podstawą programową i programem nauczania. Uwzględniono standardy wymagań egzaminacyjnych potwierdzających kwalifikacje zawodowe dla zawodu „cukiernik”.
Wydawnictwo WSIP
Rok wydania 2011
Liczba stron 216

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.