...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaPodręczniki, Publikacje okołopodręcznikowePodręcznikiNauka zawoduTechnika pracy biurowe. Pisanie na klawiaturze komputera. Podręcznik cz.1

Technika pracy biurowe. Pisanie na klawiaturze komputera. Podręcznik cz.1

35,49 zł
Producent: Kinel Krystyna
EAN: 9788302087103
ISBN/ISSN: 978-83-02-08710-3
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (3 szt.)
Waga:0.30 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Podręcznik został napisany do programu nauczania dla zawodu technik ekonomista i technik handlowiec do przedmiotu technika pracy biurowej. Polecamy go również uczniom liceum o profilu ekonomiczno-administracyjnym, do nauki modułu – obsługa klawiatury w bloku tematycznym: praca biurowa, oraz uczniom liceum o profilu usługowo-gospodarczym do nauki modułu – pisanie na komputerze i korespondencja przedsiębiorstwa usługowego w bloku tematycznym: administrowanie przedsiębiorstwem usługowym. Publikacja ta będzie doskonałą pomocą dla uczestników kursów z zakresu bezwzrokowej metody pisania na klawiaturze komputera. Wieloletnie doświadczenie autorki pozwoliło na optymalnych dobór ćwiczeń, które umożliwiają zarówno opanowanie pisania metodą bezwzrokową, jak i ćwiczenie biegłości w posługiwaniu się klawiaturą komputera. W podręczniku podano również wzory pism biurowych i korespondencji.
Wydawnictwo WSIP
Rok wydania 2007
Liczba stron 120

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.