...jest pusty
Jak stworzyć wizerunek lidera?
Lider, przywódca, rekin biznesu – jak sprawić, by otoczenie biznesowe tak Cię postrzegało? To sztuka kształtowania wizerunku publicznego, o której w swojej najnowszej książce z siedmioma Rekinami Biznesu rozmawia Aleksandra Ślifirska, trenerka komunikacji biznesowej i medialnej. Efektem są niezwykłe lekcje tworzenia osobistej marki.
O tym, jak ważny jest wizerunek publiczny w biznesie nie trzeba nikogo przekonywać. To jak postrzegani są liderzy, wpływa na relacje z otoczeniem, pozycję i funkcjonowanie całej firmy. Doskonale wiedzą o tym Henryka Bochniarz, Irena Eris, Rafał Brzoska, Jacek Santorski, Joanna Przetakiwicz, Rafał Bauer i Jarosław Zagórowski – z którymi w książce Rekiny biznesu w mediach. Sztuka tworzenia profilu publicznego rozmawia Aleksandra Ślifirska.
Bohaterowie książki nie udzielają rad ex catedra, nie robi tego także sama autorka. Czytelnik zainspirowany lekcjami przedsiębiorców, do których autorka wprowadza ćwiczenia oparte m.in. na kontekstach z literatury i sztuki, ma odnaleźć swój własny styl komunikacji w biznesie. To poszukiwanie własnego stylu to Communication Quest – autorski program budowania wizerunku dla biznesowych przywódców, który bliżej przedstawiony jest w książce.
Naprzeciw czytelnikom wychodzi praktyczna struktura publikacji. Na marginesach znajdują się przypisy z autorskimi poradami, inspiracjami, ćwiczeniami, które są źródłem wiedzy na temat komunikacji oraz pozwalają rozwijać konkretne umiejętności. Ponadto liczne schematy oraz ilustracje pomagają czytelnikowi zrozumieć oraz zapamiętać jej esencję.
Rekiny biznesu w mediach. Sztuka tworzenia profilu publicznego to druga część wydanego w 2014 roku bestsellera PWN Medialne lwy dla rekinów biznesu. Sztuka świadomego wykorzystania mediów.
Lider, przywódca, rekin biznesu – jak sprawić, by otoczenie biznesowe tak Cię postrzegało? To sztuka kształtowania wizerunku publicznego, o której w swojej najnowszej książce z siedmioma Rekinami Biznesu rozmawia Aleksandra Ślifirska, trenerka komunikacji biznesowej i medialnej. Efektem są niezwykłe lekcje tworzenia osobistej marki.
O tym, jak ważny jest wizerunek publiczny w biznesie nie trzeba nikogo przekonywać. To jak postrzegani są liderzy, wpływa na relacje z otoczeniem, pozycję i funkcjonowanie całej firmy. Doskonale wiedzą o tym Henryka Bochniarz, Irena Eris, Rafał Brzoska, Jacek Santorski, Joanna Przetakiwicz, Rafał Bauer i Jarosław Zagórowski – z którymi w książce Rekiny biznesu w mediach. Sztuka tworzenia profilu publicznego rozmawia Aleksandra Ślifirska.
Bohaterowie książki nie udzielają rad ex catedra, nie robi tego także sama autorka. Czytelnik zainspirowany lekcjami przedsiębiorców, do których autorka wprowadza ćwiczenia oparte m.in. na kontekstach z literatury i sztuki, ma odnaleźć swój własny styl komunikacji w biznesie. To poszukiwanie własnego stylu to Communication Quest – autorski program budowania wizerunku dla biznesowych przywódców, który bliżej przedstawiony jest w książce.
Naprzeciw czytelnikom wychodzi praktyczna struktura publikacji. Na marginesach znajdują się przypisy z autorskimi poradami, inspiracjami, ćwiczeniami, które są źródłem wiedzy na temat komunikacji oraz pozwalają rozwijać konkretne umiejętności. Ponadto liczne schematy oraz ilustracje pomagają czytelnikowi zrozumieć oraz zapamiętać jej esencję.
Rekiny biznesu w mediach. Sztuka tworzenia profilu publicznego to druga część wydanego w 2014 roku bestsellera PWN Medialne lwy dla rekinów biznesu. Sztuka świadomego wykorzystania mediów.
Wydawnictwo
PWN
Rok wydania
2016
Liczba stron
212
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.