...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł

GEAR UP

82,95 zł
Producent: Praca Zbiorowa
EAN: 9788301184735
ISBN/ISSN: 978-83-01-18473-5
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (2 szt.)
Waga:0.46 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Masz pomysł na biznes lub chcesz udoskonalić już realizowane przedsięwzięcie?
Gear Up pozwoli Ci stwierdzić, w którym spośród Twoich projektów drzemie największy potencjał. Możesz również wykorzystać tę książkę do oceny, czy obecną inicjatywę biznesową należy dalej rozwijać, czy też całkowicie z niej zrezygnować na rzecz czegoś, co przekroczy Twoje najśmielsze oczekiwania.
Ćwiczenia zawarte w książce pomogą Ci uporządkować chaotyczne myśli. Dzięki nim przeanalizujesz najważniejsze aspekty rozkręcania firmy i sprawdzisz, czy poszczególne elementy do siebie pasują. W miarę realizacji programu przekonasz się, że z chaosu wyłania się zarys pewnej struktury, pewna ścieżka prowadząca do sukcesu.
Podwaliny Gear Up powstały na Uniwersytecie Harvarda, następnie projekt dopracowany został na Uniwersytecie Stanforda. Poradnik przeznaczony jest dla menedżerów, przedsiębiorców oraz dla tych, którzy dopiero myślą o własnym biznesie. Wypróbowany przez wielu biznesmenów na całym świecie, z pewnością pomoże również Tobie zrealizować Twoje najlepsze pomysły.
Zacznij działać już teraz!
Wydawnictwo PWN
Rok wydania 2016
Liczba stron 192

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.