...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaPodręczniki, Publikacje okołopodręcznikowePodręcznikiAkademickiePragmatyka, retoryka, argumentacja. Obrazy języka i dyskursu w naukach humanistycznych.

Pragmatyka, retoryka, argumentacja. Obrazy języka i dyskursu w naukach humanistycznych.

46,20 zł
EAN: 9788324223800
ISBN/ISSN: 978-83-242-2380-0
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (1 szt.)
Waga:0.42 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

„Niniejsza książka to zbiór rozpraw znanych polskich badaczy języka i dyskursu, poświęconych — jak głosi tytuł — „obrazom języka i dyskursu w naukach humanistycznych”. Współczesna humanistyki jawi się, jak czytamy we Wstępie, jako „obraz rozmyty w wyniku rozmaitych aliansów metodologicznych zawieranych […] instrumentalnie dla opisania konkretnego przypadku interakcji, ważnego z punktu widzenia […] bieżących oczekiwań społecznych”. Alternatywą dla tak rozumianej humanistyki, odpowiadającej jedynie na doraźne zapotrzebowanie rynku, jest praktyka badawcza, która z jednej strony nawiąże do „sprawdzonego kanonu” — pragmatyki językowej, retoryki i argumentacji, z drugiej zaś będzie w stanie reagować, w sposób użyteczny społecznie, na zmieniającą się rzeczywistość. Książka skierowana jest do wszystkich zainteresowanych pogłębioną refleksją nad rolą, jaką pełnią język i dyskurs w społecznym konstruowaniu rzeczywistości.” (prof. dr hab. Henryk Kardela, UMCS)
Wydawnictwo UNIVERSITAS
Rok wydania 2014
Liczba stron 268

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.