...jest pusty
Strona głównaPodręczniki, Publikacje okołopodręcznikowePodręcznikiNauka zawoduObsługa konsumenta w hotelarstwie Podręcznik do nauki zawodu Technik hotelarstwa cz.2 / REA
Podręcznik przeznaczony dla uczniów i słuchaczy kształcących się w zawodzie „technik hotelarstwa”.
Zawarto w nim treści związane z obsługą konsumentów w lokalach gastronomicznych różnego typu ze szczególnym uwzględnieniem gastronomii hotelowej. Materiał podzielono na dwie części, zgodnie z dwuletnim cyklem kształcenia w zakresie obsługi konsumenta.
Część 1. przedstawia:
– pojęcia związane z gastronomią otwartą i zamkniętą,
– wizerunek zawodowy pracownika gastronomii z podkreśleniem strony etycznej zawodu,
– różnego rodzaju sprzęt i jego zastosowanie,
– technikę pracy osoby obsługującej konsumenta (np. noszenie tac i talerzy, rozliczenia kelnerskie).
W części 2. zagadnienia te uzupełniono i rozwinięto. Znajdują się w niej opisy techniki pracy, metod serwowania potraw i napojów oraz organizacji różnych przyjęć. Zaprezentowano też szczegółowo usługi związane z gastronomią w obiektach hotelarskich.
Liczne fotografie, ilustracje i schematy, o które wzbogacono obie części podręcznika, ułatwią uczniom opanowanie zasad postępowania i niezbędnych czynności. Pytania sprawdzające pomogą usystematyzować zdobytą wiedzę.
Podręcznik opracowano zgodnie z podstawą programową i standardami wymagań egzaminacyjnych dla zawodu „technik hotelarstwa”.
Wydawnictwo
WSIP
Rok wydania
2012
Liczba stron
144
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.