...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaPodręczniki, Publikacje okołopodręcznikowePodręcznikiNauka zawoduObsługa gości (konsumentów) Podręcznik do nauki zawodu Kelner oraz Technik organizacji usług gastron

Obsługa gości (konsumentów) Podręcznik do nauki zawodu Kelner oraz Technik organizacji usług gastron

41,27 zł
EAN: 9788302140860
ISBN/ISSN: 978-83-02-14086-0
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (1 szt.)
Waga:0.35 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Podręcznik przygotowany z myślą o uczniach i słuchaczach kształcących się w zawodach „kelner” i technik organizacji usług gastronomicznych. W sposób kompleksowy omawia zagadnienia teoretyczne i praktyczne związane z szeroko rozumianą obsługą gości oraz funkcjonowaniem zakładów gastronomicznych. Materiał stanowi pełne kompendium współczesnej wiedzy zawodowej ze szczególnym uwzględnieniem dokonujących się zmian i kierunków w obsłudze gości. Podręcznik opracowano zgodnie z podstawą programową kształcenia w zawodach „kelner” i „technik organizacji usług gastronomicznych”. Treść wzbogacają liczne fotografie, rysunki i schematy pozwalające uczniom na lepsze przyswojenie omawianych zagadnień i opanowanie technik obsługi. Część 2. zawiera wiedzę z zakresu: – organizacji obsługi gości w pokojach hotelowych (room-service), – technik podawania potraw kuchni różnych narodów, – serwisu specjalnego i przygotowania nakryć specjalnych, – planowania i organizacji przyjęć okolicznościowych, – systemów rozliczeń kelnerskich, – elementów protokołu dyplomatycznego, – rozwiązywania sytuacji problemowych w pracy, – organizacji baru i pracy barmana.
Wydawnictwo WSIP
Rok wydania 2009
Liczba stron 196

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.