...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł

Nałóg jedzenia.

41,90 zł
Producent: Marek Bardadyn
EAN: 9788375106138
ISBN/ISSN: 978-83-7510-613-8
Produkt niedostępny
Waga:0.35 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Wydanie 2011r. Oprawa broszurowa. Strony 118. Format 18,0x22,0cm. Nałóg jedzenia to pierwsze profesjonalne i kompleksowe opracowanie na temat najbardziej rozpowszechnionego obecnie nałogu, jakim jest uzależnienie od jedzenia. Czy odruchowe sięganie po ulubione przysmaki w celu poprawy samopoczucia, słabość do słodyczy, problemy z kontrolowaniem kaloryczności spożywanych posiłków, rozwijająca się nadwaga i otyłość, to jedynie rezultaty zwykłych błędów żywieniowych lub chwilowego pogorszenia nastroju, czy...nałóg jedzenia? Dowiedz się jak rozpoznać i pokonać najbardziej podstępne uzależnienie, z którego istnienia większość nałogowców w ogóle nie zdaje sobie sprawy. Odzyskaj pełną kontrolę nad swoim apetytem i przekonaj się jak niewiele potrzebujesz, aby znów cieszyć się doskonałym samopoczuciem, młodzieńczą energią i idealną sylwetką. Doktor Marek Bardadyn, ekspert w dziedzinie odchudzania, twórca diety strukturalnej zaprezentowanej w bestsellerach Kody młodości (REBIS 2006), Odchudzanie weekendowe (REBIS 2007), Odchudzająca książka kucharska (REBIS 2008), przedstawia niezwykle prostą i skuteczną kurację odwykową, dzięki której jedzenie przestanie działać, jak narkotyk.
Wydawnictwo REBIS
Rok wydania 2011
Liczba stron 118

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.