...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł

Mowa ciała w miłości.

37,70 zł
EAN: 9788375108446
ISBN/ISSN: 978-83-7510-844-6
Produkt niedostępny
Waga:0.38 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Wydanie 2012r. Oprawa twarda. Strony 154. Format 15,5x23,0cm. Każdy z nas zna osoby, które na przyjęciu natychmiast rozpoznają singli i zawierają z nimi znajomość. Zazwyczaj rzadko są odrzucane przez płeć przeciwną, nie prowadzą żenujących pogawędek ani nie wyczekują, aż zadzwoni telefon. Na czym polega ich sekret? Rozumieją język ciała i jego znaczenie w życiu miłosnym. To podstawowy element flirtu, gdyż ujawnia, w jakim stopniu jesteśmy dostępni, chętni, atrakcyjni, seksowni czy... zdesperowani. To także fundamentalna część budowania i utrzymywania związku, ponieważ pozwala rozwijać wrażliwość, dzięki której potrafimy dać zadowolenie partnerowi. Mowy ciała można się nauczyć, a pomoże ci w tym ta książka. Dowiesz się z niej m.in. -jak za pomocą gestów zachęcić przedstawiciela płci przeciwnej do zawarcia z tobą znajomości; -jakie niewerbalne sygnały świadczą o tym, że wzbudziłeś zainteresowani, a jakie mówią, że powinieneś się wycofać; -jak flirtować dzięki zniewalającym zalotnym gestom; -jak sygnalizować otwartość na drugą osobę i poprzez właściwą mowę ciała budować porozumienie w związku.
Wydawnictwo REBIS
Rok wydania 2012
Liczba stron 154

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.