...jest pusty
Przedstawiana publikacja jest najobszerniejszym na polskim rynku wydawniczym podręcznikiem mediacji. Autorzy - wykładowcy akademiccy i mediatorzy współpracujący z Centrum Rozwiązywania Sporów i Konfliktów przy Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego - dzielą się z czytelnikami wiedzą i praktycznymi wskazówkami dotyczącymi rozwiązywania konfliktów.
Książka zawiera kompendium wiedzy o mediacji i jej zastosowaniu w różnych dziedzinach stosunków społecznych i prawnych, uzupełnione przykładami zaczerpniętymi z bogatej praktyki mediacyjnej autorów, dotyczącymi m.in. mediacji cywilnych, gospodarczych, rodzinnych, pracowniczych, karnych, publicznych (w tym z udziałem organów administracji publicznej). Czytelnicy znajdą w niej omówienie historycznych i kulturowych uwarunkowań mediacji w Polsce oraz kierunków jej prawdopodobnego rozwoju w przyszłości, np. w zakresie sporów związanych z handlem elektronicznym i Internetem.
Interesującym uzupełnieniem lektury jest film ukazujący przebieg mediacji w sprawie gospodarczej i zastosowanie różnych technik mediacyjnych, wraz ze szczegółowym omówieniem.
Książka zawiera kompendium wiedzy o mediacji i jej zastosowaniu w różnych dziedzinach stosunków społecznych i prawnych, uzupełnione przykładami zaczerpniętymi z bogatej praktyki mediacyjnej autorów, dotyczącymi m.in. mediacji cywilnych, gospodarczych, rodzinnych, pracowniczych, karnych, publicznych (w tym z udziałem organów administracji publicznej). Czytelnicy znajdą w niej omówienie historycznych i kulturowych uwarunkowań mediacji w Polsce oraz kierunków jej prawdopodobnego rozwoju w przyszłości, np. w zakresie sporów związanych z handlem elektronicznym i Internetem.
Interesującym uzupełnieniem lektury jest film ukazujący przebieg mediacji w sprawie gospodarczej i zastosowanie różnych technik mediacyjnych, wraz ze szczegółowym omówieniem.
Wydawnictwo
WOLTERS KLUWER
Rok wydania
2014
Liczba stron
492
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.