...jest pusty
Strona głównaPodręczniki, Publikacje okołopodręcznikowePodręcznikiNauka zawoduMarketing usług hotelarskich Podręcznik do nauki zawodu Technik hotelarstwa / REA
Podręcznik adresowany do uczniów i słuchaczy kształcących się w zawodzie „technik hotelarstwa”. Przedstawia w praktyczny sposób podstawowe wiadomości z marketingu, a ćwiczenia przeznaczone do samodzielnego wykonania umożliwiają uczniom połączenie teorii z praktyką.
Podręcznik składa się z siedmiu rozdziałów:
– rozdział I zawiera zagadnienia dotyczące marketingu i rynku usług hotelarskich;
– rozdział II przedstawia poszczególne instrumenty marketingowe (produkt / usługa, cena, dystrybucja, promocja, personel);
– rozdział III uczy, w jaki sposób zaprojektować i przeprowadzić proste badania marketingowe w hotelu;
– rozdział IV przedstawia zagadnienia z dziedziny zarządzania marketingowego w przedsiębiorstwach hotelarskich;
– rozdział V zawiera elementy planowania działalności marketingowej oraz uczy, jak sporządzić prosty plan marketingowy;
– rozdział VI wyjaśnia zastosowanie mierników oceny działalności hotelarskiej.
Treści oparto na podstawie programowej i standardach wymagań egzaminacyjnych dla zawodu „technik hotelarstwa”.
Wydawnictwo
WSIP
Rok wydania
2012
Liczba stron
212
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.