...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł

Lil i Put. Chodu!!!, tom 2

26,24 zł
Producent: MACIEJ KUR
EAN: 9788328110908
ISBN/ISSN: 978-83-281-1090-8
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (14 szt.)
Waga:0.22 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

"Pełna przygód, magii i humoru opowieść dla odbiorcy w każdym wieku. Drugi tom serii, która powstała jako rozwinięcie krótkiej historii nagrodzonej w pierwszej edycji „Konkursu imienia Janusza Christy na komiks dla dzieci”. Ciągle głodne i chodzące bez grosza przy duszy, za to sprytne i bardzo pomysłowe małoludy Lil i Put kontynuują włóczęgę po niebezpiecznym świecie pełnym zombiaków, duchów, trolli, nimf, wampirów, utopców i innych strasznych stworów. W tym albumie małoludy znajdą się na wesołym cmentarzu, nie będą mogły przejść przez wiszący most, zajmą się zyskownym łapaniem gryzoni dla pewnego alchemika, pomogą czarodziejce Miksji Iskier kupić zegar od wróżek, z kiepskim skutkiem zaopiekują się mroczną nastolatką i spędzą niezapomnianą noc na leśnej polanie. Czytelniku, nie próbuj powtarzać numerów wycinanych innym bohaterom przez Lila i Puta! Scenariusz komiksu napisał Maciej Kur, absolwent warszawskiej ASP, współautor seriali animowanych i filmów dokumentalnych. Rysunki są dziełem innego absolwenta warszawskiej ASP – ilustratora, malarza i twórcy murali Piotra Bednarczyka. "
Wydawnictwo EGMONT
Rok wydania 2015
Liczba stron 48

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.