...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł

Amerykański Wampir, tom 3

83,99 zł
Producent: Praca Zbiorowa
EAN: 9788328110380
ISBN/ISSN: 978-83-281-1038-0
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (12 szt.)
Waga:0.96 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Są lata 40. XX wieku, trwa druga wojna światowa. Rzeki krwi spływają od cesarskiej Japonii po nazistowskie Niemcy. Ale to nic w porównaniu z grozą, którą rozpętają siły Osi, jeśli uda im się opanować broń ostateczną – wampiry! Na wyspie nieopodal Japonii nowy drapieżny gatunek wampira może zostać wykorzystany do samobójczych ataków na całą ludzkość. W zamku w Europie Wschodniej wampirza rasa panów gromadzi się, by stworzyć własną Rzeszę. Teraz wampiry i łowcy wampirów znaleźli się w ogniu walki, a Skinner Sweet, pierwszy amerykański wampir, trafia na linię frontu. Zarówno on sam, jak i podziemna armia jego najgroźniejszych wrogów muszą współdziałać, by pokonać przymierze Osi z nieumarłymi. Bo w cieniu swastyki i ogniu wschodzącego słońca mogą spłonąć nawet amerykańskie wampiry. Oto nowy rozdział bestsellerowej serii komiksowej autorstwa Scotta Snydera (Batman, Swamp Thing) i rysowników Rafaela Albuquerque (Blue Beetle), Seana Murphy’ego (Joe The Barbarian) i Danijela Zezeli (Scalped), w którym poznajemy nowy, krwawy aspekt koszmaru wojny! Scott Snyder stworzył bogatą, historyczną mitologię krwiopijców – napisał recenzent USA Today.
Wydawnictwo EGMONT
Rok wydania 2015
Liczba stron 288

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.