...jest pusty
Nowe, poprawione wydanie popularnych poradników dla rodziców. Dwie książki w jednej!
"Jezyk niemowląt"
Tracy Hogg znana jest w Stanach Zjednoczonych z popularnych programów na temat skutecznego i pełnego miłości wychowania dzieci. Pomogła tysiącom rodzin w rozwiązaniu trudnych kwestii dotyczących ich brzdąców. Poznaj pomysły najznakomitszej Mamy, Babci i Niani -- i zacznij mówić w tym samym języku, co Twoja pociecha. Po przeczytaniu tej publikacji nie będą już zagadką odpowiedzi na takie pytania, jak:
- dlaczego moje dziecko wydaje się ciągle głodne?
- skąd mam wiedzieć, ile moje dziecko je, skoro karmię je piersią?
- czy mam brać na ręce płaczące niemowlę, jeśli nie chcę, by wymuszało coś na mnie płaczem?
- czy noworodek powinien spać sam w łóżeczku?
- dlaczego moje dziecko potrafi płakać całą noc, a inne cudownie śpi? Z poradnikiem Tracy Hogg wszystko wydaje się łatwe, gdyż poznała ona klucz do dziecięcego świata i włożyła go między strony tej książki.
"Język dwulatka"
Okazuje się, że każde niemowlę już w chwili narodzenia jest "jakieś". Kod genetyczny określa temperament, silne i słabe strony charakteru oraz skłonności i upodobania. Na co więc mają wpływ rodzice? Na zachowanie dziecka oraz rozwój jego zdolności i umiejętności. Znajdź w książce test, który pozwoli Ci ocenić charakter i temperament Twojego dwulatka. Musisz dobrze poznać swojego berbecia, aby potem mieć z nim mniej kłopotów. Autorka znakomicie tłumaczy sposoby postępowania z różnymi dziećmi oraz podaje rozwiązania rozmaitych codziennych problemów. Dowiesz się, jaka jest metoda na złośnika tupiącego nogami w sklepie, co robić, gdy dziecko marudzi, jak wychowywać aniołka lub energicznego urwisa!
Każde dziecko jest osobą mającą swój język, uczucia oraz niepowtarzalną, unikalną osobowość i jako takie zasługuje na szacunek. - Tracy Hogg
Wydawnictwo
ŚWIAT KSIĄŻKI
Rok wydania
2013
Liczba stron
608
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.