...jest pusty
Strona głównaKsiążki, multimediaPrawo i ekonomiaEkonomia i biznesEnglish for Promotion. Najczęściej używane pojęcia i terminy z dziedziny promocji, reklamy, public r
English for Promotion. Najczęściej używane pojęcia i terminy z dziedziny promocji, reklamy, public r
Książka poświęcona jest problematyce marketingowej z naciskiem na aspekty promocji. Autorki skoncentrowały się na rozwijaniu sprawności mówienia w języku angielskim podczas prezentacji, zebrań, konferencji i innych wystąpień publicznych. Czytelnicy poznają terminologię języka ogólnego oraz specjalistyczne zwroty i wyrażenia stosowane w konkretnych sytuacjach komunikowania się z odbiorcami produktów i w działalności public relations. W poszczególnych rozdziałach poruszono następujące zagadnienia:
• marka i jej znaczenie dla promocji,
• sposoby i metody komunikacji z klientem,
• interesariusze i ich wpływ na promocję,
• reklama,
• różne formy sprzedaży,
• promocja międzynarodowa - targi, wystawy i inne formy prezentacji,
• public relations w odniesieniu do organizacji pozarządowych i biznesu,
• komunikacja promocyjna w internecie,
• etyka i odpowiedzialność w promocji.
Teksty źródłowe poprzedzone są słowniczkami terminów występujących w danym przekazie informacji. W komentarzach omawiane są najciekawsze zjawiska językowe i poszerzany zakres terminologii. Ćwiczenia ukierunkowane są na rozumienie treści tekstu, utrwalanie występującej w nim terminologii, testowanie stopnia jej opanowania. Konstrukcja książki zapewnia możliwość sprawdzenia przyswojenia sobie wiedzy i umiejętności zastosowania jej w praktyce. Teksty przeznaczone dla odbiorców zaawansowanych pochodzą ze współczesnych źródeł lub są pisane przez native speakera.
Wydawnictwo
POLTEXT
Rok wydania
2014
Liczba stron
168
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.