...jest pusty
Strona głównaKsiążki, multimediaPrawo i ekonomiaEkonomia i biznes12 dyscyplin doskonałego przywództwa
Opanuj 12 dyscyplin mocnego przywództwa i poprowadź swoją organizację do wielkości
Zapewne wszyscy słyszeliśmy kiedyś określenie urodzony przywódca. Eksperci w dziedzinie przywództwa Brian Tracy i doktor Peter Chee obalają mit, że każdy urodził albo nie urodził się przywódcą, że przywództwo jest talentem danym jednym, a nie danym innym i aby być przywódcą skutecznym, trzeba mieć go w genach.
Autorzy przekonują, że wielcy przywódcy są ukształtowani, a nie urodzeni. Każdy posiada zdolność kształtowania siebie na taką osobę, która umożliwi innym sięganie do ich najwyższego potencjału i która będzie ich podnosiła na duchu.
W książce 12 dyscyplin doskonałego przywództwa autorzy pokazują dokładnie, w jaki sposób to osiągnąć.
Wszystko zaczyna się od dyscypliny. W tej nowatorskiej książce autorzy rozkładają wybitne przywództwo na dwanaście dyscyplin, między innymi takich jak:
• Jasność… co do tego, kim jesteś, dokąd zmierzasz i jak tam dotrzeć
• Kontrola… zbuduj i rozwiń swoje poczucie osobistej odpowiedzialności i samokontroli
• Charakter… poświęć się gorliwemu budowaniu zaufania przez uczciwość i prawość
• Kompetencje… zaangażuj się w nieustanne doskonalenie i uczenie się
• Troska… ponieważ, gdy troszczysz się o ludzi, twoi ludzie troszczą się o budowanie wspaniałych relacji w pracy
• Odwaga… wyjście ze strefy komfortu, by wprowadzać zmiany i podejmować trudne decyzje Po kolei, jedna po drugiej. Nie staraj się robić wszystkiego naraz. Wybierz jedną dyscyplinę i żyj według jej zasad dopóki nie stanie się nawykiem odzwierciedlającym doskonałe jej opanowanie.
Przeczytaj ten praktyczny, inspirujący przewodnik, a z każdym dniem będziesz wykonywał coraz to nowy krok wiodący do celu, aż staniesz się wysoce skutecznym przywódcą.
Wydawnictwo
MT BIZNES
Rok wydania
2014
Liczba stron
216
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.