...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł

Czy twój koń jest gwiazdorem?

31,40 zł
Producent: Dessa Hockley
EAN: 9788375791877
ISBN/ISSN: 978-83-7579-187-7
Produkt niedostępny
Waga:0.24 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Wydanie 2011r. Oprawa broszurowa. Strony 190. Format 14,5x20,5cm. Ta książka powinna znaleźć się w każdej stajni. Wykorzystując dowolne kombinacje takich cech jak: dominujący/uległy, energiczny/leniwy, ciekawski/bojaźliwy, przyjazny/zdystansowany, autorka w zabawny i przystępny sposób omawia szesnaście typów osobowości końskich. Nie jest to nauka ścisła, ale co z tego? Każde z połaczeń, które przypasowywałam wraz z przyjaciółmi do znanych nam koni było zaskakująco trafione – czasami wręcz zastanawialiśmy się skąd autorka tak dużo wie o naszych koniach! Wielokrotnie ze zdumieniem kręciliśmy głowami – „tak, to dokładnie mój wałach, a to jest kobyła przyjaciółki” lub „właśnie tak zachowuje się twój trzylatek” Kiedy już wytypujemy określony rodzaj osobowości końskiej, możemy się dowiedzieć jaki rodzaj treningu jest najbardziej efektywny i do jakich dyscyplin jeździeckich najlepiej nadaje się dany koń. Te uwagi są często wyjątkowe i mogą się przydać w urozmaiceniu treningów jeździeckich lub podejściu do nich z zupełnie nowej perspektywy. Będą też bardzo pożyteczne kiedy rozważamy zakup nowego konia. Beata Fiłonowicz, tłumacz książk
Wydawnictwo GALAKTYKA
Rok wydania 2011
Liczba stron 190

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.