...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł

Coaching dla zwycięzców

47,15 zł
Producent: Jack Canfield
EAN: 9788378185567
ISBN/ISSN: 978-83-7818-556-7
Produkt niedostępny
Waga:0.53 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

„Wspaniały coach żywi w głębi serca silne przekonanie, że każdy człowiek jest wartościową jednostką obdarzoną wyjątkowymi uzdolnieniami i potencjałem, by osiągnąć wielkość”. Na tym założeniu opiera się ten poradnik napisany przez Jacka Canfielda, współautora niezwykle popularnej serii „Balsam dla duszy”, oraz Petera Chee, światowego guru w dziedzinie przywództwa. W tym podręczniku krok po kroku wyjaśniają, jak pielęgnować w sobie i innych trzy sfery (serce, umysł i energię) niezbędne, by osiągnąć doskonałość w coachingu – i nie tylko. Coaching dla zwycięzców jest prawdziwą kopalnią poruszających historii osobistych, fascynujących studiów przypadków, przykładów rozmów i pytań coachingowych oraz gotowych do użytku narzędzi, które umożliwią ci osiągnięcie mistrzostwa w tej dziedzinie. Nauczysz się też sześciu paradygmatów coachingu sytuacyjnego, poznasz niezwykłą skuteczność technik najlepszych coachów i dowiesz się, jak urzeczywistniać marzenia i osiągać trudne cele. Potrzebujesz wyłącznie serca, umysłu i energii – oraz Coachingu dla zwycięzców – żeby doprowadzić swój zespół do przełomowych sukcesów.
Wydawnictwo REBIS
Rok wydania 2014
Liczba stron 296

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.