...jest pusty
Jak często ci się zdarza, że pod koniec kolejnego długiego i nerwowego dnia zastanawiasz się, dlaczego tyle ważnych spraw nadal leży odłogiem? Pracujesz
tak ciężko, a czujesz się bezproduktywny i nieusatysfakcjonowany.
Peter Bregman, konsultant do spraw zarządzania, znany i ceniony autor „Harvard Business Review” obala mit, że wszystko da się zrobić. Proponuje jasny i prosty plan wykonania tego, co najważniejsze. Najlepszym sposobem na wyeliminowanie rozpraszających przerw w działaniu jest zorganizowanie sobie produktywnych przerw, których wprowadzenie jest łatwe, a w dodatku zajmują one tylko osiemnaście minut dziennie!
Poznaj trzystopniowy proces ustalania hierarchii dziennych zadań: ustal plan na dany dzień, skup się na zadaniach co godzinę, sprawdź, jak spędziłeś czas.
› Rozpoznaj cztery czynniki: mocne strony, słabe strony, wyjątkowość i pasje – które tworzą podstawę twojego sukcesu i szczęścia... oraz gwarantują, że dobrze spędzisz czas.
› Skup się na jedynie pięciu rzeczach i odrzuć wszystko, co nie pasuje.
› Zamień typową listę zadań w system, który zapewnia, że każdy dzień przybliża cię do realizacji celów wyznaczonych na dany rok.
› Unikaj bezproduktywnego rozpraszania uwagi poprzez stworzenie produktywnych
sposobów odwracania uwagi.
› Trzymaj się najważniejszych spraw i sprawnie eliminuj czynniki, które grożą sabotowaniem twoich wysiłków.
„Koniecznie przeczytajcie tę książkę. Mądrość, skromność i umiejętność
opowiadania, które posiada Bregman, wyzierają z każdej strony tej perełki.
18 minut to najlepsza mieszanka poradnika biznesowego i osobistego,
jaki czytałem”.
Robert Sutton, profesor zarządzania Uniwersytetu Stanforda
Wydawnictwo
BURDA
Rok wydania
2014
Liczba stron
288
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.