...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaBeletrystykaLiteratura faktu,biografiaBohater spod Ossowa. Ks. mjr Ignacy Jan Skorupka 1893-1920.

Bohater spod Ossowa. Ks. mjr Ignacy Jan Skorupka 1893-1920.

92,61 zł
EAN: 9788373994188
ISBN/ISSN: 978-83-7399-418-8
Produkt niedostępny
Waga:0.75 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Wydanie 2010r. Oprawa twarda. Strony 128. Format 19,0x28,5cm. Ks. Ignacy Jan Skorupka, kapelan Wojska Polskiego, poległy w boju pod Ossowem, to postać-symbol pamiętnych, zwycięskich zmagań w sierpniu 1920 roku z Armią Czerwona na przedpolach Warszawy. Autorzyprzedstawiają bieg życia ks. Skorupki, jego środowisko rodzinne i seminaryjne, czas studiów w Akademii Duchownej w Petersburgu, posługę kapłańską, także profil intelektualny i duchowy. Osobny wątek to faktografia wydarzeń dotycząca jego służby kapelańskiej, przebiegu bitwy pod Ossowem, bohaterskiej śmierci (wsparta o niepublikowane dotąd dokumenty z zasobów Centralnego Archiwum Wojskowego). Książka przynosi także obszerną dokumentację różnych form pamięci o ks. Skorupce w latach II i III Rzeczypospolitej (dzieła literackie, malarskie, pomniki, tablice pamiątkowe, uroczystości rocznicowe), także jej trwanie, mimo stawianych przeszkód, w latach PRL-u. Tekst uzupełnia i wzbogaca bogaty zestaw ilustracji.
Wydawnictwo RYTM
Rok wydania 2010
Liczba stron 128

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.