...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaŻycie Postkorporacyjne

Życie Postkorporacyjne

42,00 zł
Producent: Sławek Muturi
EAN: 9788393516629
ISBN/ISSN: 978-83-935166-2-9
Produkt niedostępny
Waga:0.33 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Wiele osób jest zmęczonych pracą w korporacji, która ma wiele zalet, ale też wiele wad. Gdy wady w naszej ocenie przeważają, to chcielibyśmy porzucić swoją korporację i przejść albo „na swoje”, albo na wcześniejszą emeryturę. Ale niewiele osób się decyduje na ten krok. Na odważnego czeka wiele barier – finansowych, kulturowych, społecznych i nie tylko. W tej książce, Sławek Muturi, dzieli się swoimi doświadczeniami. Sam przez wiele lat systematycznie przygotowywał się do przejścia na wcześniejszą emeryturę. W wielu wymiarach. Opowiada jak sam się przygotowywał i jak ty się możesz przygotować w wymiarze finansowym, mentalnym, zawodowym, zdrowotnym, systemowym, duchowym, rodzinnym i logistycznym. Dobre przygotowanie się jest kluczem do sukcesu w każdym obszarze i przechodzenie do fazy życia post-korporacyjnego nie jest żadnym wyjątkiem. Jak mówi angielskie przysłowie: „jeśli nawalasz planowanie, to planujesz nawalenie”. Ta książka pomoże ci zaplanować sukces.
Wydawnictwo MZURI
Wydawnictwo MZURI
Wydawnictwo MZURI
Wydawnictwo MZURI
Rok wydania 2014
Rok wydania 2014
Rok wydania 2014
Rok wydania 2014
Liczba stron 296
Liczba stron 296
Liczba stron 296
Liczba stron 296

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.