...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł

Życie niebywałe. Wspomnienia fotokompozytora

73,40 zł
EAN: 9788324031832
ISBN/ISSN: 978-83-240-3183-2
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (2 szt.)
Waga:1.22 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Najsłynniejszy polski fotograf o swoim niezwykłym życiu Jako dziecko przeszedł przez piekło getta i obozów koncentracyjnych. Jako młody człowiek zakładał legendarną krakowską „Piwnicę pod Baranami”. Jako dorosły odniósł ogromny sukces i stał się jednym z najbardziej rozpoznawalnych na świecie polskich artystów. W swojej autobiografii Ryszard Horowitz opowiada o przeżyciach z czasu II wojny światowej, dzieli się wspomnieniami z młodości w powojennym Krakowie i relacjonuje powolne wspinanie się na szczyt fotograficznej kariery w czasach, które przywołują na myśl sceny z serialu Mad Men. Autor ze swadą opowiada o swojej rodzinie, ale też o spotkaniach z Mickiem Jaggerem, Andym Warholem, Davidem Brubeckiem czy Richardem Avedonem. Nie tylko kreśli barwny portret epoki, ale odsłania też tajemnice swojego warsztatu fotograficznego. To żywa, wciągająca i szczera opowieść o wojennej traumie, dorastaniu w powojennej Polsce i spełnionym amerykańskim śnie. Życie niebywałe zawiera fotografie z archiwum rodzinnego i prace Autora.
Wydawnictwo ZNAK
Rok wydania 2014
Wydawnictwo ZNAK
Liczba stron 460
Rok wydania 2014
Liczba stron 460

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.