...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaHobby i rozrywkaPozostałeZnikająca nerka. Mały leksykon współczesnych legend miejskich.

Znikająca nerka. Mały leksykon współczesnych legend miejskich.

31,40 zł
EAN: 9788372786401
ISBN/ISSN: 978-83-7278-640-1
Produkt niedostępny
Waga:0.35 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Wydanie 2012r. Oprawa broszurowa. Strony 302. Format 12,5x20cm. "Legendy miejskie" (ang. urban legends) to nieprawdopodobne historie pół żartem, pół serio, które przydarzyły się ponoć "znajomemu znajomego", a wieść o nich została rozpowszechniona dalej w formie plotki. Z legendami miejskimi, a przynajmniej tymi najbardziej znanymi - na przykład o porwaniach w supermarkecie czy rakotwórczych gumach Turbo - zetknął się chyba każdy, bo stanowią one przejaw dzisiejszego folkloru. Książka jest zbiorem blisko osiemdziesięciu współczesnych legend krążących wśród internautów. Znajdziemy wśród nich historie makabryczne, śmieszne, czasem wulgarne i nieprzyzwoite. Znakomity komentarz do opowieści stanowią satyryczne ilustracje Henryka Sawki. Legendy zebrał i opracował Filip Graliński - redaktor serwisu internetowego atrapa.net poświęconego dokumentowaniu fałszywek, listów łańcuszkowych i legend miejskich. Członek International Society for Contemporary Legend Researach.
Wydawnictwo MEDIA RODZINA
Rok wydania 2012
Liczba stron 302

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.