...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł

Złote stolice Arabów.

41,37 zł
Producent: Marek Dziekan
EAN: 9788307032726
ISBN/ISSN: 978-83-07-03272-6
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (2 szt.)
Waga:0.31 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Wydanie 2010r. Oprawa broszurowa. Strony 308. Format 12,5x19,5cm. Profesor Marek M. Dziekan (ur. 1965), wykładowca Uniwersytetu Łódzkiego i Uniwersytetu Warszawskiego, autor licznych publikacji z zakresu historii cywilizacji arabsko-muzułmańskiej (jak: "Arabia magica" 1993, "Historia Iraku" 2007, "Dzieje kultury arabskiej" 2008), należy dziś do czołowych polskich arabistów. Najnowszą pracę poświęca pięciu „złotym stolicom”: Damaszkowi, Bagdadowi, Kairowi, Algierowi i Casablance, oraz postaciom działających tam wybitnych intelektualistów reprezentatywnych dla współczesnej arabskiej refleksji społecznej, politycznej i filozoficznej. Ukazuje mozaikę idei: inspirowanych islamem, sekularystycznych o zabarwieniu socjalistycznym i nacjonalistycznym, a także takich, które przejmując różne elementy z filozoficznej myśli Zachodu, rozwijają je w specyficzny, właściwy sobie sposób. Dziekan pokazuje, że świat dzisiejszego islamu to nie tylko fundamentalizm, święta wojna oraz terroryzm i próbuje dokonać wyłomu w naszej nieznajomości współczesnej myśli arabskiej.
Wydawnictwo CZYTELNIK
Liczba stron 308
Rok wydania 2010

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.