...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł

Zepsucie i grzech

15,65 zł
EAN: 9788363621261
ISBN/ISSN: 978-83-63621-26-1
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (1 szt.)
Waga:0.08 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Chciałbym, by książka ta okazała się przydatna, by pomogła zrozumieć, jak niebezpieczna jest stopniowa degradacja, niszczenie naszych serc i naszego społeczeństwa, którego przyczyną jest demoralizacja. Chciałbym także, by pomogła nam trwać w czujności, byśmy w naszym codziennym życiu potrafili ustrzec się przed grzechem i zepsuciem" Papież Franciszek (kard. Jorge Mario Bergoglio) Zepsucie, korupcja, demoralizacja – to stan, w którym przestajemy dostrzegać własne grzechy, pogrążamy się w zadowoleniu z siebie, a nasze sumienie traci wszelką wrażliwość. Na stronach niniejszej książki papież Franciszek przypomina o istotnej różnicy pomiędzy grzechem a zepsuciem. W myśl przesłania Ewangelii grzesznikami jesteśmy wszyscy, lecz jeśli prosimy o przebaczenie, Pan udziela nam odpuszczenia win. Jednak zepsucie to coś o wiele gorszego niż grzech: głębokie zobojętnienie, moralna ślepota, duchowa „pigmeizacja”, jak nazywa to papież. Stan, z którego trzeba zostać uzdrowionym. Zwięzła, treściwa, napisana jasnym i przejrzystym stylem książka Zepsucie i grzech pokazuje nam, gdzie szukać prawdy w świecie pogrążonym w demoralizacji i obojętności na zło.
Wydawnictwo ESPRIT
Rok wydania 2013
Liczba stron 74

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.