...jest pusty
Strona głównaKsiążki, multimediaBeletrystykaLiteratura faktu,biografiaZbigniew Łapiński. Historie również niepoważne, czyli groch z kapustą
Zbigniew Łapiński to nie tylko wybitny kompozytor, współtwórca legendarnego tria Kaczmarski-Gintrowski-Łapiński, czy genialny akompaniator, którego geniusz nie znalazł jak dotąd równie oryginalnych naśladowców, ale przede wszystkim interesujący człowiek o filozofii życia, która zaskakuje odwagą i przekorą wobec zastanych schematów i zasad.
Książka odsłania kulisy jego życia w sposób nieszablonowy, stąd sam Bohater nazywa opowieść o swoim życiu "grochem z kapustą": życiu artysty, człowieka dojrzewającego w absurdach PRL-owskiego systemu, świecie kabaretów i festiwali studenckich, domu rodzinnym, opartym na silnym fundamencie powstańczego patriotyzmu ojca, również muzyka, który zadbał o wykształcenie muzyczne syna.
Książka poruszająca w swej szczerości wyznań nietuzinkowego człowieka i wybitnego twórcy, poparta wspomnieniami jego przyjaciół-artystów, m.in. Mariana Opani, Ewy Błaszczyk, Jakuba Sienkiewicza, Andrzeja, Poniedzielskiego, Marcina Wolskiego, Jana Poprawy, Jana Kondraka, czy Joanny Lewandowskiej.
Książka odsłania kulisy jego życia w sposób nieszablonowy, stąd sam Bohater nazywa opowieść o swoim życiu "grochem z kapustą": życiu artysty, człowieka dojrzewającego w absurdach PRL-owskiego systemu, świecie kabaretów i festiwali studenckich, domu rodzinnym, opartym na silnym fundamencie powstańczego patriotyzmu ojca, również muzyka, który zadbał o wykształcenie muzyczne syna.
Książka poruszająca w swej szczerości wyznań nietuzinkowego człowieka i wybitnego twórcy, poparta wspomnieniami jego przyjaciół-artystów, m.in. Mariana Opani, Ewy Błaszczyk, Jakuba Sienkiewicza, Andrzeja, Poniedzielskiego, Marcina Wolskiego, Jana Poprawy, Jana Kondraka, czy Joanny Lewandowskiej.
Wydawnictwo
BELLONA
Rok wydania
2015
Liczba stron
400
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.