...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł

Zarządzanie talentami w organizacji

103,95 zł
EAN: 9788326499784
ISBN/ISSN: 978-83-264-9978-4
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (3 szt.)
Waga:0.41 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Coraz więcej firm opracowuje i wdraża programy tworzone z myślą o utalentowanych pracownikach. W gospodarce opartej na wiedzy zarządzanie talentami jest nie tylko kolejnym działaniem w ramach funkcji personalnej, lecz także składnikiem strategii przedsiębiorstwa. Pozostaje jednak wiele niedostatecznie wyjaśnionych kwestii związanych z tą problematyką, począwszy od rozumienia istoty talentów i zarządzania nimi, poprzez czynniki sprzyjające rozwijaniu talentów oraz bariery w tym procesie, a na różnym postrzeganiu roli talentów w organizacji skończywszy. Zagadnienia te omówiono w niniejszej publikacji będącej efektem studiów teoretycznych oraz badań empirycznych. Przedstawiono w niej między innymi:
przyczyny wzrostu znaczenia talentów w organizacjach,
role głównych podmiotów w procesie zarządzania talentami,
propozycję modelowego ujęcia procesu zarządzania talentami w organizacji,
strategię zarządzania talentami,
sposoby pozyskiwania talentów,
zagadnienia związane z zatrzymywaniem i rozwojem talentów w firmie, a także ich pomiarem i oceną.
Cennym uzupełnieniem książki są studia przypadków z dziedziny zarządzania talentami.
Wydawnictwo WOLTERS KLUWER
Rok wydania 2016
Liczba stron 244

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.