...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł

Zając.

29,41 zł
Producent: Dorota Gellner
EAN: 9788361824190
ISBN/ISSN: 978-83-61824-19-0
Produkt niedostępny
Waga:0.35 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Wydanie 2010r.
Oprawa twarda.
Strony 36.
Format 26,5x21,0 cm.

Do rąk Czytelników trafia książka, której bohaterem jest najbardziej zwariowany zając wszech czasów! Tak, TEN zając na pewno nie jest miłym, pluszowym zajączkiem. Jest zającem zaskakującym, absurdalnym, całkowicie surrealistycznym i nieodparcie śmiesznym. I to jest jego największą zaletą. Z bohaterem książki Doroty Gellner po raz pierwszy spotkałam się w "Pentliczku", niestety już nieistniejącym tygodniku dla dzieci. I od pierwszej chwili mnie zauroczył! Zajmowałam się wówczas redakcją i korekta tego pisma. I każdą lekturę tekstów zaczynałam właśnie od "Zająca", ciekawa dalszych przygód, zadziwiającym wybryków, niecodziennego sposobu myślenia... I za każdym razem zarówno zając, jak i biorące udział w jego pełnych absurdalnego humoru przygodach dziecko nie zawiedli moich oczekiwań. Musiało minąć sporo czasy, aby ten stworem o niepohamowanym apetycie trafił wreszcie na łamy książki, do przeczytania której wszystkich gorąco zachęcam. Ale uwaga! - zasiadając do lektury, nie zapomnijcie o kapuście i marchewce, bo głodny zając potrafi bardzo wyraźnie okazać Wam swoje niezadowolenie. Małgorzata Strzałkowska
Wydawnictwo BAJKA
Rok wydania 2010
Liczba stron 36

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.