...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaBeletrystykaReligieZabić Jezusa. Opowieść historyczna

Zabić Jezusa. Opowieść historyczna

52,40 zł
EAN: 9788377787021
ISBN/ISSN: 978-83-7778-702-1
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (48 szt.)
Waga:0.52 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Nowe spojrzenie na historię ukrzyżowania Jezusa „Zabić Kennedy’ego“ i „Zabić Lincolna“ zafascynowały miliony czytelników na całym świecie - te pasjonujące pozycje literatury faktu pozwoliły spojrzeć na historię ze świeżej perspektywy. Tym razem znany z The O’Reilly Factor prezenter opisuje poruszające wydarzenia, które doprowadziły do egzekucji najbardziej inspirującego człowieka w dziejach: Jezusa z Nazaretu. Prawie dwa tysiące lat po tym, jak ów uwielbiany i kontrowersyjny młody rewolucjonista poniósł brutalną śmierć z rąk rzymskich żołnierzy, ponad 2,2 miliarda ludzi stara się żyć zgodnie z jego naukami i wierzy, że był Bogiem. Na kartach tej fascynującej, odwołującej się do materiałów historycznych relacji o życiu Jezusa i jego czasach ożyją takie sławne postaci, jak Juliusz Cezar, Kleopatra, Oktawian, Herod Wielki, Poncjusz Piłat i Jan Chrzciciel. „Zabić Jezusa“ przenosi czytelników w te nad wyraz burzliwe czasy, opowiadając zarazem o przełomowych politycznych i historycznych wydarzeniach, które doprowadziły do nieuniknionej śmierci Jezusa - i zmieniły na zawsze nasz świat.
Wydawnictwo BURDA
Rok wydania 2015
Liczba stron 280

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.