...jest pusty
Strona głównaKsiążki, multimediaPrawo i ekonomiaEkonomia i biznesZa darmo. Przyszłość najbardziej radykalnej z cen.
Wydanie 2011r.
Oprawa twarda.
Strony 248.
Format 16,0x24,5cm.
Czy można zarobić na czymś, co jest za darmo? Czy chińskie podróbki markowych ubrań poprawiają wyniki sprzedaży w salonach Diora? Czy naprawdę powinniśmy mieć wyrzuty sumienia, gdy ściągamy z sieci pirackie kopie filmówi płyt?
Na te i wiele innych pytań odpowiada Chris Anderson, autor bestsellerowego Długiegoogona i redaktor naczelny "Wired". Gdy w 2007 roku grupa Radiohead udostępniła za darmo w internecie swój najnowszy albumIn Rainbows, uznano to wydarzenie za punkt zwrotny. Korzeni ery darmowych produktów trzeba jednak szukać wcześniej. Chris Anderson rozpoczyna swoją książkę m.in.od historii Kinga Gillette"a, który zbudował istniejące do dziś przemysłowe imperium, rozdająca darmo maszynki do golenia z wymiennymi ostrzami.
Anderson, opowiadając o tym, jak zarobić na darmowych produktach, daje nam błyskotliwy wykład nowego modelu gospodarki i marketingu. Za darmo to książka, która zaskakuje i prowokuje.
Wydawnictwo
ZNAK
Rok wydania
2011
Liczba stron
248
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.