...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaPedagogikaWysuń język jak najdalej i nie przejmuj się tym wcale.

Wysuń język jak najdalej i nie przejmuj się tym wcale.

15,75 zł
EAN: 9788371345890
ISBN/ISSN: 978-83-7134-589-0
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (5 szt.)
Waga:0.24 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Wydanie 2012r. Oprawa twarda. Strony 80. Format 15,0x21,0cm Wysuń język jak najdalej i nie przejmuj się tym wcale to zbiór ćwiczeń logopedycznych wspomagających naukę prawidłowej artykulacji. Ćwiczenia przeznaczone są dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Można je wykorzystywać zarówno podczas terapii indywidualnej, jak i grupowej, a także na zajęciach korekcyjno-kompensacyjnych. Służą przede wszystkim usprawnianiu narządów artykulacyjnych: żuchwy, warg, języka, podniebienia, policzków. Wszystkie zaproponowane ćwiczenia zilustrowano fotografiami, na których dzieci prezentują sposób wykonania zadania. Atutem książeczki są polecenia w formie krótkich, zabawnych rymowanek, które z pewnością zachęcą dzieci do aktywnego wykonywania ćwiczeń i sprawią, że zajęcia nie będą stereotypowe i nużące. Publikacja może być pomocą dla logopedów, pedagogów, nauczycieli, a także rodziców dbających o prawidłowy rozwój mowy swoich dzieci.
Wydawnictwo HARMONIA
Liczba stron 80
Rok wydania 2012

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.