...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaBeletrystykaPoradnikiWychowanie do szczęścia. Jak zrozumieć i pokochać siebie, by móc zrozumieć i pokochać dziecko

Wychowanie do szczęścia. Jak zrozumieć i pokochać siebie, by móc zrozumieć i pokochać dziecko

36,65 zł
EAN: 9788378187578
ISBN/ISSN: 978-83-7818-757-8
Produkt niedostępny
Waga:0.41 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Wychowanie dziecka to trudne wyzwanie – kto wie, czy nie najtrudniejsze w życiu człowieka. Wszystko, co może nam pomóc w realizacji tego zadania, jest ważne i potrzebne. Taka też jest ta książka, w której Iwona Majewska-Opiełka – psycholog, konsultantka i trenerka, a przede wszystkim matka – zawarła nieocenione rady na temat wychowania dziecka, aby było szczęśliwe i wyrosło na spełnionego i pewnego siebie, wartościowego człowieka. Ale jest to zarazem książka niezwykła, gdyż autorka nie pisze po prostu jak się zachowywać, aby osiągnąć lepsze rezultaty wychowawcze, lecz jak pomóc sobie w kontekście dobra dziecka. Inaczej mówiąc: tylko szczęśliwi ludzie mogą wychowywać szczęśliwe dzieci i tylko spełnieni nauczyciele mogą pomóc młodszym w rozwoju. Autorka w sposób przystępny i zrozumiały uczy nas, jak osiągnąć wewnętrzny spokój i równowagę, aby wspólna podróż dorosłych i dzieci, jaką jest wychowanie, była satysfakcjonująca i przyniosła dobre rezultaty.
Wydawnictwo REBIS
Rok wydania 2015
Liczba stron 256

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.