...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaBeletrystykaDzienniki,pamiętniki,wspomnieniaWybierając śmierć. Niewiarygodna historia death metalu i grindcore`a .

Wybierając śmierć. Niewiarygodna historia death metalu i grindcore`a .

57,65 zł
Producent: Albert Mudrian
EAN: 9788387598273
ISBN/ISSN: 978-83-8759-827-3
Produkt niedostępny
Waga:0.45 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Wydanie 2011r. Oprawa broszurowa. Strony 272. Format 16,5x23,5cm. Albert Mudrian, od kilku lat redaktor naczelny ""Decibel"", największego obok ""Revolver"", metalowego magazynu w USA, przedstawił w ""Wybierając śmierć"" dzieje najważniejszych zespołów, które przyczyniły się do eksplozji muzyki ekstremalnej w latach 80. i 90. ""Opowieść ta skupia się na muzykach tworzących wiecznie zmieniające się szeregi takich zespołów jak Napalm Death, Death, Morbid Angel, Carcass, Obituary, Deicide, Entombed i Cannibal Corpse. Każdego z ich tysiące razy w magazynach na całym świecie określało się gigantem stylu w swojej własnej kategorii. Nie ma w tym grama przesady - to właśnie te zespoły były i są tymi nazwami, które wywołały szaleństwo popularności death metalu"" - pisze w przedmowie Nick Terry, niegdyś redaktor naczelny opiniotwórczego, brytyjskiego magazynu ""Terrorizer"".
Wydawnictwo KAGRA
Rok wydania 2011
Liczba stron 272

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.