...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaPedagogikaWspółdziałanie pedagogiczne szkoły podstawowej ze środowiskiem lokalnym

Współdziałanie pedagogiczne szkoły podstawowej ze środowiskiem lokalnym

41,90 zł
EAN: 9788375872187
ISBN/ISSN: 978-83-7587-218-7
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (3 szt.)
Waga:0.52 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Wydanie 2009 Książka Współdziałanie pedagogiczne szkoły ze środowiskiem lokal­nym składa się z trzech części. Część pierwsza zawiera wyjaśnienia terminów związanych z pojęciami ``środowisko lokalne`` i ``współdziałanie pedagogiczne``. Przedstawia również rozważania na temat działalności wychowawczej, dydak­tycznej, opiekuńczej i profilaktycznej szkoły podstawowej jako najważniejszego ogniwa systemu oświatowego. Ponadto prezentuje rolę i zadania nauczyciela we współczesnej szkole na tle realiów wdrażania reformy oświatowej. W części drugiej znajduje się opis metodologii badań własnych autorki. W szczególności przedstawia ona: problematykę badań (współdziałanie szkoły ze środowiskiem lokalnym w zakresie wychowania, kształcenia, opieki i profilak­tyki), zmienne i określone wskaźniki, charakterystykę metod i narzędzi badaw­czych, miejsca i czasu badań oraz badanych grup. Badania przeprowadzono na terenie szkół podstawowych oraz środowiska lokalnego Tarnowa i okolic. Zasto­sowano następujące metody: wywiad, ankietę, skalowanie, analizę dokumentacji, obserwacje. Badaniami objęto 103 nauczycieli, 202 rodziców oraz 20 przedsta­wicieli instytucji i organizacji środowiska lokalnego. Trzecia część książki zawiera analizę wyników badań. Koncentruje się prze­de wszystkim na takich zagadnieniach, jak: stan współdziałania pedagogicznego szkoły podstawowej ze środowiskiem lokalnym (z określeniem m.in. instytucji i dziedzin współdziałania), realizacja współdziałania pedagogicznego (cele, tre­ści, metody, formy), efekty współdziałania oraz ich uwarunkowania. Podsumo­wanie tej części stanowią uogólnienia wyników badań oraz wnioski dla praktyki.
Wydawnictwo IMPULS
Rok wydania 2009

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.