...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaSocjologiaWojny plemników. Niewierność, konflikt płci oraz inne batalie łóżkowe

Wojny plemników. Niewierność, konflikt płci oraz inne batalie łóżkowe

41,90 zł
Producent: Robin Baker
EAN: 9788375104226
ISBN/ISSN: 978-83-7510-422-6
Produkt niedostępny
Waga:0.60 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Ta bardzo głośna i kontrowersyjna książka dotyczy sprawy niezwykle istotnej: ludzkiej reprodukcji. W bardzo ciekawy, choć być może szokujący sposób, autor wyjaśnia wiele ludzkich zachowań seksualnych. Dlaczego zdradzamy? Dlaczego uprawiamy seks z przygodnie poznanymi ludźmi? Jakie szanse na sukces reprodukcyjny mają homoseksualiści? Czemu służy gwałt? Czy wiemy, że mniej niż jeden procent plemników ma szansę na to, by zapłodnić komórkę jajową? Pozostałe istnieją tylko po to, by brać udział w wojnach plemników - zwalczać plemniki rywali. Opisywane zagadnienia osadzone są w realiach - służy temu trzydzieści siedem opowieści dotyczących ludzkich zachowań seksualnych - a ich teoretyczne interpretacje są napisane językiem zrozumiałym dla każdego. Niektórych czytelników książka ta może bulwersować. Nic w tym dziwnego - teorie, które przedstawia autor są dla naszego myślenia o seksie wręcz rewolucyjne.
Wydawnictwo REBIS
Rok wydania 2013
Wydawnictwo REBIS
Liczba stron 388
Rok wydania 2013
Liczba stron 388

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.