...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł

Wirtualnik egoistki.

18,80 zł
EAN: 9788374377065
ISBN/ISSN: 978-83-7437-706-5
Produkt niedostępny
Waga:0.36 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Wydanie 2011r. Oprawa broszurowa. Strony 288. Format 13,5x19,5cm. Dorosłość... Dla jednych upragniona, dla innych przerażająca: Co?! Dwadzieścia lat?! Ale dziadkers! Jak ona smakuje? Jak radzą sobie młodzi Polacy? Ci dorośli... Z perspektywy młodej mężatki Milena wspomina lata nauki w liceum i doświadczenia z tego okresu. Cytuje swój "wirtualnik" - internetową korespondencję z... księdzem. Opowiada jak to jest, kiedy na progu dorosłości człowiek musi pokonać lęk, wstyd, słabość. Ciepło mówi o tych, którzy ją wspierali: o ukochanej babci, rodzicach i przyjaciółce. "Smak dorosłości" to seria książek o losach współczesnych młodych Polaków, którzy zaczynają samodzielne życie tu i teraz. Nie chcą wyjeżdżać z kraju i uparcie pokonują problemy codzienności. To portret nowej generacji ludzi - otwartych, samodzielnych, nastawionych nie tylko na posiadanie, ale również na istnienie i realizowanie swoich pasji, albo po prostu na spokojne, wygodne życie, na które chcą zapracować sami. Ich historie są momentami gorzkie, ale też pełne humoru i lekkie, bo ostatecznie każdy z bohaterów może powiedzieć "Kocham cię, życie", mimo wszystko...
Wydawnictwo SKRZAT
Rok wydania 2011
Liczba stron 288

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.