...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaBeletrystykaPoradnikiWinnetou czyli krótki przewodnik po coachingu

Winnetou czyli krótki przewodnik po coachingu

26,15 zł
EAN: 9788379002870
ISBN/ISSN: 978-83-7900-287-0
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (4 szt.)
Waga:0.08 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

Od niedawna w Polsce karierę robi coaching. Dobrze jest znać ten termin, w dobrym tonie jest także mieć swojego coacha. Nie wszyscy jednak do końca wiedzą, czym jest ów coaching i właśnie do tych odbiorców kieruje swoją publikację Artur Tołłoczko „Winnetou czyli krótki przewodnik po coachingu”. Książka w ciekawy sposób mówi nie tylko o tym, czym jest coaching i jakie są jego rodzaje, ale pozwala nam także „wejść” na sesję. Jest to możliwe dzięki formule przyjętej przez autora. Otóż książka ma formę zapisu sesji coachingowej. Oczywiście jest to sesja wymyślona, jednak mimo wszystko pozwala „odczuć” jak wygląda praca z trenerem. Kontakt z coachem sprawia, że ludzie rozwijają się szybciej i osiągają bardziej satysfakcjonujące ich rezultaty. Podczas pracy ze specjalistą pogłębiają swoją świadomość, poznają, co jest dla nich ważne, jakie wartości decydują o ich życiowych i zawodowych wyborach. Widać to bardzo wyraźnie w przewodniku Artura Tołłoczki. Polecam zainteresowanym.
Wydawnictwo PSYCHOSKOK
Rok wydania 2014
Liczba stron 68

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.