...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaBeletrystykaAlbumy,sztukaWielki Tydzień 2000 z Janem Pawłem II

Wielki Tydzień 2000 z Janem Pawłem II

97,02 zł
EAN: 9990000002542
ISBN/ISSN: 9990000002542
Produkt niedostępny
Waga:1.45 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Wydanie 2000
stron 160
format 24,0 x 31,0 cm
papier kredowy błyszczący
obwoluta twarda oprawa płócienna, tłoczenia, złocenia, lakierowana obwoluta


Album ``Wielki Tydzień 2000 z Janem Pawłem II`` jest dziełem dwóch światowej sławy fotografików Adama Bujaka z Krakowa i Arturo Mari z Rzymu, jedynych którzy mają możliwość przebywać w najbliższym otoczeniu Ojca Świętego. Niezwykłość i uroda zdjęć są zatem gwarantowane. Fotografie uzupełnione zostały pięknymi podpisami-komentarzami, najczęściej cytatami z wypowiedzi wielkotygodniowych Jana Pawła II. Tekst wprowadzający objaśnia zwyczaje, historię i symbolikę Wielkiego Tygodnia, poczynając od pierwszych wieków chrześcijaństwa. Album ``Wielki Tydzień 2000 z Janem Pawłem II`` jest drugą pozycją ze Złotej Serii Białego Kruka ``Wielkie Wydarzenia Roku Świętego 2000``. Wydany został w podobnej szacie graficznej oraz na równie wysokim poziomie jak ``Znak przymierza``, który spotkał się z wielkim uznaniem czytelników. Album stanowi bardzo ważne ogniwo w opowieści o wielkim papieżu rodem z Polski.
Wydawnictwo BIAŁY KRUK
Rok wydania 2000
Liczba stron 160

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.