...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaKsiążka młodzieżowaBeletrystykaWielka wojna diabłów. Księga 3. Śmierć w pigułce.

Wielka wojna diabłów. Księga 3. Śmierć w pigułce.

36,75 zł
EAN: 9788376860534
ISBN/ISSN: 978-83-7686-053-4
Produkt niedostępny
Waga:0.37 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Wydanie 2011r. Oprawa broszurowa. Strony 372. Format 13,5x19,5cm. Trzeci tom niezwykłej tetralogii dla młodzieży o Filipie, domniemanym następcy Lucyfera. Seria uhonorowana prestiżową duńską Nagrodą Orla przyznawaną między innymi przez Duńkie Ministerstwo Kultury. Filip, niedoszły następca Lucyfera, powraca! Tym razem do Piekła sprowadza go przedwczesna śmierć niegdysiejszego prześladowcy, Sorena. To właśnie on, a nie Filip, był tym wymarzonym uczniem Diabła... Problem w tym, że Soren wcale nie powinien nie żyć. Wprost przeciwnie - przepowiedziano mu jeszcze wiele lat względnej szczęśliwości. Filip zstępuje do piekieł, by odszukać przyjaciela i odkrywa, że w czasie jego nieobecności, w Otchłani zaszły znaczące zmiany. Wcale nie na lepsze... Albo nie na gorsze, zależy jak spojrzeć na sytuację. W towarzystwie diablicy Satiny, młody Engell przemierza kolejne krainy zmarłych. Sorena nie ma ani w Piekle, ani w Niebie. Gdzie się podziewa jeden z najbardziej paskudnych nastolatków, jakich nosiła ta planeta? I kto stoi za jego nielegalnym zgonem?
Wydawnictwo JAGUAR
Rok wydania 2011
Liczba stron 372

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.