...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaPodręczniki, Publikacje okołopodręcznikowePodręcznikiLiceumLiceum klasa 1Wiedza o społeczeństwieWiedza o społeczeństwie W centrum uwagi LO kl.1-3 podręcznik cz.2 / zakres rozszerzony

Wiedza o społeczeństwie W centrum uwagi LO kl.1-3 podręcznik cz.2 / zakres rozszerzony

39,90 zł
EAN: 9788326718830
ISBN/ISSN: 978-83-267-1883-0
Wysyłka:48 godzin
Produkt dostępny (51 szt.)
Waga:0.42 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Ilość:szt.

W centrum uwagi jest podręcznikiem z rozbudowaną warstwą ćwiczeniową. Zawiera treści niezbędne w kształtowaniu właściwych postaw obywatelskich oraz zadania doskonalące m.in. umiejętności dyskusji i analizy danych statystycznych potrzebne wszystkim obywatelom. Układ każdej lekcji jest uporządkowany. Na początku jednostki znajduje się krótkie wprowadzenie w tematykę zajęć. W tekście głównym zaproponowano śródtytuły; obudowano go różnymi elementami graficznymi ilustrującymi konkretne treści merytoryczne, co ułatwia zarówno przyswajanie, jak i zapamiętywanie poznawanego materiału. Wszystkie lekcje zostały również opatrzone ćwiczeniami o różnym stopniu trudności i złożoności. Każdy rozdział zamykają podsumowanie oraz test. Na końcu publikacji zamieszczono indeks rzeczowy i osobowy wraz z wymową trudniejszych nazwisk obcojęzycznych.
Wydawnictwo NOWA ERA
Rok wydania 2014
Liczba stron 272

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.