...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaBeletrystykaHistoriaWicher wojny. Nowa historia drugiej wojny światowej.

Wicher wojny. Nowa historia drugiej wojny światowej.

54,60 zł
Producent: Andrew Roberts
EAN: 9788389656674
ISBN/ISSN: 978-83-8965-667-4
Produkt niedostępny
Waga:1.14 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Wydanie 2010r. Oprawa broszurowa. Strony 600. Format 17,0x23,5cm. Książka przedstawiająca z nowej perspektywy wydarzenia rozgrywające się na frontach drugiej wojny światowej. Andrew Roberts, który wykorzystał wiele ważnych, niepublikowanych dotychczas dokumentów, stara się odpowiedzieć na najważniejsze pytanie: dlaczego Trzecia Rzesza przegrała wojnę? Czy niemieccy generałowie, którzy po wojnie oskarżali Hitlera o wszystkie klęski, mieli rację, czy też zrzucali winę za swoje błędy na człowieka, który nie mógł się już bronić? Książka zawiera dużo intrygujących informacji o głównych aktorach wydarzeń, a także opowieści o odwadze i ofiarności zwykłych żołnierzy. Zbierając materiały, autor zwiedził wiele pól bitewnych i miejsc, gdzie rozgrywały się przełomowe wydarzenia drugiej wojny. Wicher wojny został uznany przez armię brytyjską za najlepszą książkę militarną 2010 roku, zdobywając tytuł British Army Military Book of the Year 2010.
Wydawnictwo MAGNUM
Rok wydania 2010
Liczba stron 600

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.