...jest pusty
Nowe środki ochrony i pomocy dla ofiar
Szybki podgląd
82,95 zł
Żony pana Glassa
Szybki podgląd
42,00 zł
Najpiękniejsze krajobrazy Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Najpiękniejsze zabytki Polski
Szybki podgląd
12,59 zł
Świat Niezapomniane Podróże
Szybki podgląd
62,99 zł
Kraina bazgrołów
Szybki podgląd
26,04 zł
Ewcia na wsi
Szybki podgląd
5,24 zł
Antoś w ZOO
Szybki podgląd
5,24 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami
Szybki podgląd
8,28 zł
Koloruję Kraków. Malowanka z naklejkami. wersja angielska
Szybki podgląd
8,28 zł
Strona głównaKsiążki, multimediaBeletrystykaPoradnikiWewnętrzna gra: Tenis. Trening mentalny w sporcie i w życiu

Wewnętrzna gra: Tenis. Trening mentalny w sporcie i w życiu

31,40 zł
EAN: 9788375793932
ISBN/ISSN: 978-83-7579-393-2
Produkt niedostępny
Waga:0.20 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Zapytaj o produkt

Szczytową dyspozycję w tenisie, podobnie jak w każdej innej dyscyplinie sportowej, można osiągnąć tylko wtedy, gdy umysł jest całkowicie skupiony i pozostaje w harmonii z ciałem. Gra tak naprawdę toczy się nie tylko na korcie, ale również w głowie zawodnika. Jej celem jest pokonanie takich przeciwników, jak nerwowość, dekoncentracja czy brak wiary w siebie. Timothy Gallwey twierdzi, że to przede wszystkim ta „wewnętrzna gra“ jest kluczem do sukcesu. Dzięki umiejętności osiągania koncentracji w stanie relaksu, sportowiec gra bez udziału myśli i wykorzystuje pełnię swoich możliwości. W międzynarodowym bestsellerze Timothy Gallwey prezentuje ćwiczenia umysłu, które doskonalił podczas swojej wieloletniej kariery. Tworzył je w oparciu o filozofię zen oraz psychologię. Jego bezpośredni, zwięzły styl, znakomite przykłady i anegdoty pomogą nie tylko miłośnikom sportu, ale także każdemu, dla kogo ważny jest rozwój osobisty. Ta książka odmieni twoją grę!
Wydawnictwo GALAKTYKA
Wydawnictwo GALAKTYKA
Rok wydania 2015
Rok wydania 2015
Liczba stron 176
Liczba stron 176

Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!

Napisz opinię

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.